Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

πείσμα...

Να φύγεις... Να ξεφύγεις... Απο που? Απο ποιόν? Απο σένα? Απο μένα? Για ένα πείσμα? Εδώ θα μείνω... Εδώ είμαι... Εδώ θα είμαι... Πείσμα εσύ... Πείσμα κι εγώ... Θα σε κοιτάζω... Στην ψυχή σου βαθειά... Θα σε κοιτάζω... Και θα σε αγκαλιάζω... Κάθε που θα σε ...ψάχνω και θα με ψάχνεις... Θα σε αγκαλιάζω... Κάθε που θα αναζητάς την αγκαλιά μου... Κάθε που θα αναζητάω την αγκαλιά σου... Όσα κομμάτια κι αν γίνω... Όσα κι αν γίνουμε... Ας γίνω θρύψαλα... Ναι... Θρύψαλα... Ας γίνω... Θα γίνω περισσότερα κομμάτια... Θα με βλέπεις σε περισσότερα κομμάτια... Θα με νιώθεις σε περισσότερα κομμάτια... Ας είναι πιο μικρά... Θα είναι πάλι δικά μου... Θα είμαι παντού... Μέσα σου... Δίπλα σου... Και γύρω σου... Σε πείσμα των καιρών... Σε πείσμα δικό μου... Και δικό σου... Εγώ το πείσμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: