Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ;


Θεωρείς ότι η αγάπη μου είναι δεδομένη,
αλλά δεν με ρώτησες τι θέλω;
Δεν με ρώτησες τι σκέφτομαι;
Δεν ρώτησες τι αγαπάω;

Με θεωρείς δεδομένο,
αλλά εγώ δεν περιμένω,
εγώ δεν ξεχνάω,
εγώ υπάρχω σε εκατοντάδες φωτοτυπίες
κοσμικών σπερμάτων
και γαλαξιακής σκόνης,
που τέμνεται με το κέντρο του Αρκτικού κύκλου.

Αγάπη μου, με θεωρείς δεδομένο
γιατί σου είμαι πιστός,
αλλά η πίστη χωρίς ανταπόδοση
κουράζει τα νευρικά μου κύτταρα,
που περιμένουν να πεις ένα ναι ή ένα όχι.

Για αυτό αγάπη μου, μην με θεωρείς δεδομένο
και ότι είναι δεδομένο ότι θα σου είμαι πιστός.
Αγάπη μου, ο έρωτάς σου για μένα
είναι σαν θρησκεία
που έχασε την ικανότητα του θαύματος
και δεν μπορώ να είμαι πιστός.

Για αυτό αγάπη μου, δεν είναι δεδομένο
εάν θα είμαι ακόμα ένας πιστός προσκυνητής
της εικόνας σου και του Αρκτικού σου κύκλου.


 Του Παναγιώτη Παπαναγιώτου

Δεν υπάρχουν σχόλια: