Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Έμαθα..


Έμαθα, να ακούω πολλά μα να πιστεύω ελάχιστα.Δεν αρκούμαι πλέον σε λόγια...Θέλω πράξεις!!!
Έμαθα, να αγαπώ και έμαθα να δείχνω στους ανθρώπους που αγαπώ, την αγάπη μου. Έμαθα να κάνω πάντα αυτο που αισθάνομαι, γιατί η ζωή είναι πολύ μικρή για να την ζει κανείς με απωθημένα.
Έμαθα, να αποδέχομαι τον εαυτό μου και να τον συγχωρώ. Αυτό ειναι αναγκαίο για να μπορώ να προχωράω μπροστά. Έμαθα, να μην στρέφω το δάκτυλο μου σε κανέναν, γιατί πάντα τα άλλα τέσσερα είναι στραμμένα προς εμένα.
Έμαθα, πως ανάμεσα στους ανθρώπους που θα συναντήσω στον δρόμο μου,θα 'ναι πολλοί αυτοι που θα θελήσουν να μου κανουν κακό μα...
Έμαθα πια να τους ξεχωριζω και να τους προσπερνω. Το πιο σημαντικο...,
Έμαθα όταν πέφτω,να μαζεύω τις δυνάμεις που μου εχουν απομείνει και να ξανασηκώνομαι...όσες φορές κι αν αυτό συμβαίνει...
Ναι...! 'Εμαθα να πεισμώνω, να παλεύω και να προσπαθώ.
Εμαθα να αντέχω...Μπορεί να χάνω προσωρινά τον δρόμο μου,μα δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάω τον προορισμό μου.....!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: