Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

ΟΝΕΙΡΟ..

Είδα χτες το βράδυ ένα όνειρο.Ονειρεύτικα πως περπατούσα στην αμμουδιά με το Θεό κ ψηλά στον ουρανό φωτίζονται σκηνές απ'τη ζωή μου.Για κάθε σκηνή στην άμμο υπήρχαν δυο χνάρια τα δικά μου κ του Θεού.Όταν η τελευταία σκηνή της ζωής μου φωτίστηκε μπροστά μου γύρισα πίσω κ είδα πως πολλές φορές στη διαδρομή της ζωής μου δεν ήταν δύο χνάρια αλλά ένα κ βλέποντας καλύτερα πρόσεξα πως αυτό συνέβαινε πάντα στις δύσκολες στιγμές της ζωής μου.
-Στεναχωρήθηκα κ είπα στο Θεό:''Κύριε είπες πως αν έπαιρνα το δρόμό σου θα ήσουν πάντα δίπλα μου αλλά βλέπω ότι στισ πιο δύσκολες στιγμές υπάρχουν μόνο δυο χνάρια στην άμμο.Τις στιγμές που σε χρειαζόμουν περισσότερο εσύ μ'εγκατέλειψες''
-Κ ο Θεός μου απάντησε:''Σ'αγαπώ τόσο πολύ κ ποτέ δε θα μπορούσα να σ'εγκαταλείψω στις δύσκολες στιγμές προσπάθειας κ πόνου.Όταν στην πορεία μας είδες πως δεν ήταν δυο χνάρια στην αμμουδιά ήταν γιατί σε κρατούσα στην αγκαλιά μου''

Δεν υπάρχουν σχόλια: